joi, 2 decembrie 2010

Fiecare zi e o noua bucurie, aceea de a fi impreuna cu ei, COPIII, fluturasii mei

Mare mi-a fost mirarea, cand, intr-o pauza o colega invatatoare a venit cu un elev din clasa intai la mine. Avea in manuta o pagina A4 cu un colaj pe care mi l-a oferit.
Erau dupa ora de abilitati, unde tema a fost realizarea unui portret ( o figura) din frunze de toamna.

La sfarsitul orei, lucrarile au fost expuse si fiecare copil a explicat ce fel de portret a realizat. Baietelul din fata mea a spus ca el are o figura vesela, de director. Mirata, colega mea l-a intrebat de ce este figura de director? Copilul a raspuns, fara sa clipeasca:
- Este vesel!
- De ce? Insista invatatoarea.
- Pentru ca are multi copii!

Oare ce dascal nu ar fi emotionat traind asemenea moment? Conteaza stresul, criza economica sau alte probleme cotidiene? Emotia si bucuria sunt coplesitoare!
Ai parte de dragoste pura si inocenta, iar acestea sunt nepretuite.

Prof. Violeta Dascalu,
membra 121.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails